Pomoću inteligentnog umrežavanja vozila, Mercedes-Benz servisa i vašeg transportnog preduzeća, iskorišćenost vozila, korišćenje vozila i efikasnost u vašim logističkim proecsima se mogu osetno povećati.
Manje stajanja, više kretanja. Zahvaljujući optimalnoj iskorišćenosti vozila.
Mercedes-Benz Uptime226, 237.
Prema želji, dostupna servisna inovacija firme Mercedes-Benz maksimalno ostvaruje raspoložvost i mogućnost planiranja vaših vozila. Neprekidnim nadzorom podataka o vozilu u realnom vremenu, potrebno održavanje i popravke se pravovremeno prepoznavaju.Osim toga se sada uključuju i relevantni podaci o prikolici/poluprikolici247. Tim servisera firme Mercedes-Benz vas pravovremeno obaveštava, daje vam preporuke za rukovanje i podržava vas sa optimalnim rešenjem popravke.Time se vremena ispada i stajanja, npr. usled kvarova, i dalje neplanirane popravke mogu izbeći i planirano zadržavanje u radionici dodatno optimizovati.Ukratko: Mercedes-Benz Uptime obezbeđuje mogućnost izvršavanja naloga za transport bezbednije i efikasnije nego ikada pre.
Pregled prednosti.
- Mercedes-Benz Uptime226, 250: lična briga o kupcima u realnom vremenu za veću mogućnost planiranja boravka u radionici i raspoloživosti vozila
- Service24h: brza pomoć u slučaju opasnosti 24 sata dnevno37
- Razgranata mreža radionica u Evropi sa oko 1700 servisnih radionica, dugo radno vreme radionica, delimično i do 22 sata
- Truck Data Center kao osnova za sve Fleetboard usluge
- Posebni modul sa mogućnošću programiranja za pojednostavljeno upravljanje i rukovanje nadgradnjama preko displeja dodir na Multimedia Cockpit91
- Remote Online & Remote Truck App91, 256 za rukovanje mnogim funkcijama vozila preko pametnog telefona
- Opcione Fleetboard aplikacije za jednostavnije rukovanje i veći komfor pri radu
Mercedes-Benz Service24h: danonoćna podrška.
Mercedes-Benz Service24h osigurava direktnu pomoć u slučaju kvara – 365 dana godišnje i 24 sata dnevno. U tu svrhu su omogućeni besplatni16 pozivi na broj telefona 00800 5 777 7777. Ako vozač dodatno pritisne i dugme „Service Call Button”, podaci o vozilu i koordinate mesta kvara se prenose u Mercedes-Benz Service24h240. U slučaju kvara, vrhunski opremljeni serviseri izlaze na teren sa pokretnom servisnom radionicom da bi vozilo što pre moglo nastaviti putovanje. Proverite sa Vašim prodavcem Mercedes-Benz vozila na kojim tržištima se mogu koristiti ove usluge.
Fleetboard aplikacije.
Fleetboard nudi individualna telematska rešenja, koja doprinose smanjenju troškova i istovremenom povećanju produktivnosti. Da bi se koristio portfolio Fleetboard usluga, dostupni su kako desktop rešenja/klijentska rešenja tako i različite apliakcije za Android i iOS. Proverite sa Vašim prodavcem Mercedes-Benz vozila koje usluge su dostupne na Vašem tržištu.